سلیقه ایرانی ها؛ هیوندای الانترا یا پژو 508؟
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

سلیقه ایرانی ها؛ هیوندای الانترا یا پژو 508؟

 

وب سایت اتوگاید این خودرو را به عنوان جذاب ترین سدان کامپکت موجود در بازار آمریکای شمالی انتخاب کرده است. ببینیم الانترای جدید چرا و چگونه به این موفقیت دست یافته است. هیوندای الانترا برای مدل 2017 یک بازطراحی کامل را تجربه کرده و نسل ششم این خودرو در زمینه طراحی داخلی و خارجی به شدت به سوناتا نزدیک شده است. این شباهت که در بخش داخلی بیشتر به چشم می آید، شامل طراحی جدید بدنه، کابین با کیفیت ساخت بهتر، پیشرانه های جدید و کم مصرف، ساختار مستحکم تر و استفاده از تکنولوژی های به روز است.

هیوندای چندین بازنگری مهم دیگر را هم در نسل جدید الانترا انجام داده تا این مدل علاوه بر راحتی از ویژگی های اسپورت و هیجان انگیز بیشتری برخوردار شود. بزرگ ترین تغییر این خودرو استفاده از سیستم تعلیق چند اتصالی در عقب به جای نمونه اکسل پیچشی است که به پایداری بیشتر خودرو منجر شده است. همچنین میله پایدارکننده ضخیم تری در این خودرو به کار رفته و هیوندای برای مدل اسپورت فنر سفت تری به کاربرده است. الانترا همچنین فرمانی سریع تر نسبت به مدل قبلی دارد و در زمینه ترمزها نیز به لطف دیسک های بزرگ تر جلو قوی تر عمل می کند.

الانترای جدید به صورت استاندارد از تجهیزاتی سود می برد که عبارت اند از فرمان تاشونده و تلسکوپی، صندلی های عقب تاشوی 40.60، سیستم صوتی با شش بلندگو و رادیوی ماهواره ای و همچنین سی دی پلیر، گرم کن صندلی ها، ورودی بدون کلید و استارت فشاری، چراغ های روشنایی روزانه ال ای دی، هشدار نقطه کور و سیستم تشخیص ترافیک پشت سرد. همچنین الانترای سدان کره ای به آخرین سیستم اطلاعات سرگرمی سازگار با اپل کار پلی و اندروید اتو مجهز است که در خودروهای گران تر بازار دیده می شود.

؛ هیوندای الانترا یا پژو 508؟





:: موضوعات مرتبط: , ,
با عضویت در کانال تلگرام set85@ جایزه دریافت کنید 412
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : sayeh
ت : دو شنبه 9 اسفند 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی